Dag 13 20-6-2011 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Kees en Willy Korff - WaarBenJij.nu Dag 13 20-6-2011 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Kees en Willy Korff - WaarBenJij.nu

Dag 13 20-6-2011

Door: Willy

Blijf op de hoogte en volg Kees en Willy

23 Juni 2011 | Nederland, Amsterdam

Vrije dag vandaag. Wel een slechte nacht gehad. Sliep pas in om 5 voor ½ 5, voor een klein uurtje. WC geweest, bed in en moest wakker gemaakt worden om 7.45 uur.
In de ontbijtzaal blijkt dat er meer met moeite hun bed uit konden komen.

Vanmorgen de hele grote Barkor ronde voor een deel uitgelopen , andere kant weer terug op zoek naar een of andere supermarkt. Kleine lekkere dingetjes ingeslagen want morgen moeten we naar het vliegveld en in het vliegtuig is het eten niet echt “je-van-dat”. We vliegen om ongv. 16.00 uur en als alles mee zit, zouden we om 18.00 uur landen in Chengdu.
Dan moeten we nog door de douane en met de bus naar het hotel. Even internetten.
Maar eerst nog even het afscheidsdiner van Tibet. om 19.30 uur.

Nog even een rondje gelopen door de steegjes. Gezellige bedoening.
We hebben een rol gebedsvlaggetjes gekocht. Hopen en Bidden maar dat 15/7 voor de Residentie goed verloopt. Als dat zo is, dan hangen we het van/aan het balkon Koningstein-de Gier, of anders aan de vlaggenmast in de tuin.

Morgenochtend ½ 1 brengt de bus ons naar het vliegveld. Het vliegtuig vertrekt om 16.00 uur naar Chengdu waar we 2 nachtjes verblijven.
Onze plunjezakken zijn alweer gereed om opgehaald te worden.

De foto’s vertegenwoordigen de straatjes in Lhasa,

Toedeloe, doei......