Dag 6 - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Kees en Willy Korff - WaarBenJij.nu Dag 6 - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Kees en Willy Korff - WaarBenJij.nu

Dag 6

Door: KeesenWilly

Blijf op de hoogte en volg Kees en Willy

29 Augustus 2009 | Frankrijk, Parijs

He, he..., poe, poe...,
Vanmorgen naar Lafayette getogen. Eerst de koepel gefotografeerd voor zover het lukte. Helemaal naar beneden naar de schoenenafdeling.
Niet dat ik een schoenenmanie hebt, maar ben op zoek voor Ciska. Allstars Converse, maatje 37. Wel gevonden maar niet afgeprijsd dus..., je begrijpt me wel. De hakken leken wel stilletto’s en de plateauzolen kunnen niet hogen. Sommige schoenen hadden bizarre vormen, enkele hakken leken op een zeef of vergiet. Dus..., hoe gekker hoe beter in alle vormen, kleuren en maten van de regenboog. Een ENORME afdeling!! Je weet niet meer waar je kijken/zoeken moet. Voor de rest nog even rond gelopen en even het restaurantje in gedoken.
Ook nog bij andere winkels gezocht, niks te vinden. Om tureluurs van te worden.
We gingen naar het parfum museum, weer wat wijzer geworden. Na 4x “geurtjes ruiken”, rook ik niks meer. Volgens mij ruikt na 6 stokjes alles het zelfde. H&M was hier beter georganiseerd en had het nieuwste van het nieuwste, maar druuuuuuuk.
Om 14.00 uur zijn we weer eens naar de Opera gegaan, met de gids het gebouw rond. Wat kon die man vertellen, duurde bijna 2 uur. Eindelijk weer in het hotel, lekker schoenen uit. Morgen gaan we eerst nog naar de Joodse wijk voordat we weer naar huis gaan. Dan kunnen we de “trekkers” voorlopig aan de wilgen hangen.

• 29 Augustus 2009 - 18:21

Yolanda:

maaaarrr.... ook al is het einde van deze week in zicht, wij hier hebben het idee gekregen: c'était magnifique. Au bientôt Paris.

• 29 Augustus 2009 - 20:20

Joke:

Wat fijn dat jullie het optimale uit jullie reis halen. Zoveel werkelijk "proeven en beleven" Helemaal fijn!

• 29 Augustus 2009 - 20:32

Lieke:

Wat een avontuur en een onvergetelijke verjaardag
    Leuk om allemaal te lezen

• 30 Augustus 2009 - 13:52

Jeroen:

Als jullie dit lezen dan is de (cultuur)vakantie al weer voorbij.

Een hele goede terug reis.

De witte duif die ik gevangen had is ook weer terug komen vliegen.
    Ik moet maar een duiventil in de tuin gaan maken.

dikke kus en stevige knuffel van Sanneke (staat hier naast me)

• 30 Augustus 2009 - 13:52

Jeroen:

Als jullie dit lezen dan is de (cultuur)vakantie al weer voorbij.

Een hele goede terug reis.

De witte duif die ik gevangen had is ook weer terug komen vliegen.
    Ik moet maar een duiventil in de tuin gaan maken.

dikke kus en stevige knuffel van Sanneke (staat hier naast me)