Verslag 01-06-08 WEER THUIS - Reisverslag uit Hoorn, Nederland van Kees en Willy Korff - WaarBenJij.nu Verslag 01-06-08 WEER THUIS - Reisverslag uit Hoorn, Nederland van Kees en Willy Korff - WaarBenJij.nu

Verslag 01-06-08 WEER THUIS

Door: KeesenWilly

Blijf op de hoogte en volg Kees en Willy

02 Juni 2008 | Nederland, Hoorn

De dag van vertrek breekt aan. 29 gr. De avond er voor was wat rommelig. Het was erg onduidelijk om hoe laat we terug gingen. In 1e instantie zouden we ‘s morgens om 1/2 5 vertrekken en om 10.00 uur op schiphol aankomen. Enige dagen ervoor was al door de gids aangekondigd, dat de vertrektijd naar de middag was verschoven. Daar had niemand bezwaar tegen. De vertrektijden wisselde per dag. Bij het nakijken op internet van zaterdagavond, bleek dat de door ons geboekte vlucht gecanceld was. Bij het ontbijt vertelde Kees dat we met een vlucht van de maatschappij Golden d’Or (een zustermaatschappij van El-Al) zouden vliegen, die om 15.50 uur zou vertrekken van het Ben Gorion vliegveld. Iedereen was opgelucht. Kees werd meteen als assistent-reisleider gebombardeerd. Om 11.45 uur kwam de bus ons halen. Op het vliegveld aangekomen stond de vertegenwoordiger van het reisbureau ons op te wachten. Gelukkig maar, wand er waren o.a. paspoort-problemen. Bij ons ontbrak het visum stempel, welke wij wel gekregen hadden (op een los velletje) bij onze aankomst in Tel Aviv maar door een veiligheidsambtenaar direkt weer ingenomen werd. Na enig smoezen tussen de vertegenwoordiger en de incheck-balie, mochten we toch door. Bij de veiligheids-controle was het erg rommelig. De helft vergat door de koffer-scan te gaan, omdat ze een andere kant werden opgestuurd. Uiteindelijk kwam alles weer op z’n pootjes terecht.
We zouden om 15.50 uur vertrekken. Omdat er 3 passagiers “zoek” waren, kwamen we pas na 25 minuten los van de gate. Na een 1/2 uurtje taxiën konden we eindelijk opstijgen. We vlogen over Hongarije/Duitsland. We kwamen via Twente/Lelystad het land in en landen om 20.15 uur op schiphol.
Dit is een verslag van een mooie/boeiende en vermoeiende reis, maar we hebben wel genoten en veel gezien.
Kees en Willy denken terug aan een leuk/gezellig gezelschap.

Wilt u reageren, vermeld dan in uw reactie uw email-adres.

• 06 Juni 2008 - 18:37

Yolanda En Wil:

Welkom thuis nog. Net thuis, maar nmiddels zijn "die wandelende joden" ook alweer naar Vlieland geweest :lol: Reizen blijft leuk en we hebben (mee-)genoten met jullie belevenissen.

• 17 Juni 2008 - 19:42

Lieke:

leuk verslag voor mij erg herkenbaar ik heb dezelfde reis gemaakt maar wel 20 jaar terug.
    jammer dat ik niet eerder op de hoogte was van de site
    groetjes uit Delft

• 21 Juli 2008 - 10:17

Hoi Familie Korff!:

leuk te zien dat de familie Korff is 'flying high'!

groeten en liefs aan idereen!

Alex